Σάββατο, 11 Νοεμβρίου 2017

Ένωση Αξιωματικών Α.Μ.Θ.

Έως και το 40% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη σχετίζονται με την εργασία

 



Τα νέα στοιχεία θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχουν μειωθεί τα τελευταία τρία χρόνια, έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) αναφέρει ότι, εργοδοτών, εθνικές κυβερνήσεις και Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να επιταχύνουν τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του προβλήματος των οδικών κινδύνων, που σχετίζονται με την εργασία.
25.671 ζωές χάθηκαν στο δρόμο στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2016, σύμφωνα με νέα ανάλυση των δεδομένων της ΕΕ για την οδική ασφάλεια. Ένα μεγάλο μέρος αυτών ήταν θύματα οδικών συγκρούσεων, σχετίζονται με την εργασία. Ο ακριβής αριθμός είναι άγνωστος, αλλά βάσει λεπτομερούς ανάλυσης δεδομένων από όλη την Ευρώπη, οι συγγραφείς εκτιμούν ότι μέχρι το 40% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σχετίζονται με την εργασία.
Ο κ. Antonio Avenoso, Εκτελεστικός Διευθυντής του ETSC δήλωσε:
«Ενώ υπάρχουν μερικά εξαιρετικά παραδείγματα μεγάλων και μικρών οργανισμών σε ολόκληρη την Ευρώπη που αρχίζουν να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την οδική ασφάλεια κατά την εργασία, υπάρχουν χιλιάδες ακόμη που παραβλέπουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι στους δρόμους .
“Πολλές εταιρείες βλέπουν επίσης λανθασμένα, τη διαχείριση του κινδύνου στο δρόμο ως επιβάρυνση και όχι ως ευκαιρία. Η μείωση των κινδύνων μέσω της διαχείρισης της διαδρομής, η στοχοθετημένη εκπαίδευση και η αγορά ασφαλέστερων οχημάτων μπορεί να μειώσει το κόστος ασφάλισης, να οδηγήσει σε λιγότερους χρόνους διακοπής και να ενισχύσει την εικόνα μιας εταιρείας. Οι εργοδότες πρέπει να κάνουν περισσότερα, η έκθεσή δείχνει επίσης ότι χρειάζονται βοήθεια και υποστήριξη από τις εθνικές κυβερνήσεις και την ΕΕ για να το κάνουν. ”
Η βελτίωση της συλλογής δεδομένων είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση των θανάτων που σχετίζονται με την εργασία. Οι αστυνομικές δυνάμεις στην πλειοψηφία των χωρών της ΕΕ δεν καταγράφουν τον σκοπό του ταξιδιού κατά την καταγραφή των λεπτομερειών των τροχαίων ατυχημάτων. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας τυποποιημένος ορισμός της ΕΕ σχετικά με τον θάνατο από τροχαίο ατύχημα στην εργασία. Αυτό οδηγεί σε υποτίμηση της κλίμακας του προβλήματος, όταν ούτε ο θάνατος τρίτων χρηστών του οδικού δικτύου ούτε οι θάνατοι που μετακινούνται σε μετακινήσεις ταξινομούνται ως τέτοιοι.
Οι συγγραφείς αναφέρουν επίσης ότι οι κυβερνήσεις και οι δημόσιες αρχές θα πρέπει να δώσουν παράδειγμα και να υιοθετήσουν προγράμματα διαχείρισης της οδικής ασφάλειας που σχετίζονται με την εργασία για τους υπαλλήλους και τους στόλους τους και να συμπεριλάβουν την ασφάλεια των οχημάτων στις απαιτήσεις των δημόσιων συμβάσεων.
Κατεβάστε την έκθεση:



Πηγή: http://etsc.eu/

αναδημοσίευση από  drivenews.gr

Ένωση Αξιωματικών Α.Μ.Θ.

About Ένωση Αξιωματικών Α.Μ.Θ. -

Σκοπός της E.A.A.M.Θ. είναι η διαφύλαξη και προαγωγή των εργασιακών, οικονομικών, ασφαλιστικών, κοινωνικών και συνδικαλιστικών συμφερόντων των μελών της.

Subscribe to this Blog via Email :